GSM
Telefon Hemen Ara

Boşanma Avukatı İstanbul

Boşanma avukatı istanbul adından da anlaşılabileceği üzere boşanmak isteyen çiftlerin hukuki işlemlerini yürüten avukatlardır. Gerek boşanma konusundaki hukuki bilgiler, gerekse de boşanma davası aşamalarının yürütülmesi aşamasında boşanma avukatlarından yardım alınır. Günümüzde adliyelerde görülen en sık davalarından birinin boşanması davası olması sebebiyle de bu işi yapan avukatların en yoğun çalışan hukukçulardan olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Boşanma davalarının sorunsuz ve en hızlı şekilde yapılması için avukatlardan yardım almak şarttır. Günümüzde internet vs. gibi mecralarda boşanma dilekçelerine erişim kolaylaşsa da güncel kanunların ve o tür dilekçelerin nasıl dolacağı konusunda insanların avukata ihtiyacı vardır. İyi bir boşanma avukatıyla çalışmak hem hak taleplerinde hem de davanın kısa sürede çözülmesinde sizlere yardımcı olacaktır.

Boşanma Avukatı İle Hak Kaybı Yaşamadan Hızlı Şekilde Boşanmak

Elbette boşanacak çiftlerin anlaşmalı olarak ve boşanmanın getirceği haklar konusunda fikir birliğine vararak boşanmaları en hızlı ve kolay olan anlaşmalı boşanma davalarıdır. Avukatlar açısından da hukuki olarak daha kolay ve daha hızlı şekilde çözümlenebilen davalardır. Boşanmak isteyen çiftler özellikle de büyük şehirlerde yoğunluktan dolayı boşanma davalarının 3 ay yada daha uzun süre sonrasına atılabileceğini unutmamalıdır. Davalar usülen eksiksiz ve tam anlamıyla hukuka uygun şekilde açılmışsa, iyi bir boşanma avukatına da sahipseniz kısa süre içerisinde davanız neticelenecektir. Boşanma davaları açısından eşler arasındaki anlaşmazlıklar genellikle maddi etkenler yüzünden çıkmaktadır. Profesyonel ve işinde iyi bir boşanma avukatı ile hak kaybınızı en aza indirerek en hızlı şekilde boşanma davanızın neticelenmesini sağlayabilirsiniz.

İyi Boşanma Avukatının Önemi

Boşanma davalarında hukuk danışmalığı yapmak ve karşı tarafa karşı hakkınızı aramak için işinde uzman bir boşanma avukatıyla çalışmanız şarttır. Eğer anlaşmalı olarak boşanılıyorsa bu hem avukatın hem de sizin işini kolaylaştıracaktır. Ancak iş çekişmeli boşanmaya gidiyorsa bu noktada çok iyi bir avukata ihtiyacınız olduğunu söyleyebiliriz. Eğer anlaşmalı boşanma davası açılacaksa evliliklerin tek celsede bitme ihtimali hayli yüksektir. Ancak çekişmeli boşanmalarda dava süreleri çok daha uzun sürebilmektedir. Çekişmeli boşanma davalarında şahitler dinlenirken, süre olarak 2 yıldan 5 yıla kadar sürmesiyle hem sizi hem karşı tarafı yorabilen davalardır. Ancak iyi bir boşanma avukatına sahipseniz dava çok daha kısa sürede ve sizin hak kaybı yaşama ihtimaliniz en aza inmiş şekilde çözülebilir. Bu tür çekişmeli boşanma davalarında tarafların unutmaması gereken şeylerden biri de memnuniyetsiz olan tarafın davayı Yargıtay’a taşıyabiliyor olmasıdır. Son derece zorlu olabilen bu davalar için uzman ve işinin ehli bir boşanma avukatı istanbul sizin için yararlı olacaktır.

Boşanma Avukatı İstanbul aramalarınızda bize ulaşabilirsiniz.